12091 Sivuaine: Projektiosaamisen opintokokonaisuus

Projektiosaamisen opintokokonaisuus (30 op)

Yhä useammat yliopistostamme valmistuneet maisterit työskentelevät hankkeissa ja projekteissa varsinkin työuransa alkumetreillä. Todelliseksi hankemaailman asiantuntijaksi kehityt työelämässä, mutta tarjoamillamme projektiosaamisen opinnoilla voit saada unelmillesi siivet: talousosaamista, viestintätaitoja sekä työelämätaitoja. Opintokokonaisuus koostuu kolmesta moduulista. Talousosaamisen osiossa tarjolla on mm. markkinointi-, budjetointi- ja kirjanpitotaitoja vahvistavia opintojaksoja. Halutessasi voit ottaa mukaan yrittäjyyttä tukevia opintojaksoja. Työelämän viestintä -osiosta voit valita kokous-, neuvottelu- ja kirjoitustaitojen vahvistamiseen liittyviä opintojaksoja. Työelämätaitojen osiossa orientoidut omaa koulutusalaasi vastaaviin tehtäviin harjoittelun kautta joko Suomessa tai ulkomailla. Osioon voit liittää myös ainejärjestö- ja hallintotyöskentelystä saatavaa kokemusta. Perusopintojen laajuinen projektiosaamisen opintokokonaisuus on suunnattu erityisesti humanisteille, mutta kokonaisuus on avoin kaikille Itä-Suomen yliopiston opiskelijoille.

Vapaa sivuaineoikeus

Lue lisää projektiosaamisen opintokokonaisuudesta WebOodissa.

Vastuuyksikkö: Humanistinen osasto, Joensuun kampus