29244 Tietotekniikkapalvelut

Digipalvelut

Digipalvelut vastaa yliopiston IT-palveluista. Tuotamme ja kehitämme IT- ja opetusteknologia palveluita opiskelijoiden ja henkilökunnan käyttöön.

Yleisimmät opiskelijoiden tarvitsemat IT-palvelut ovat UEF-käyttäjätunnukseen  ja salasanan vaihtoon liittyvät kysymykset ja ongelmat.

Palvelukanavina ovat UEF Asiointipalvelu (vaatii kirjautumisen), chat, puhelinpalvelu ja asiakaspalvelupisteet Joensuussa ja Kuopiossa.

Tarkista poikkeusaukioloajat ja tarkemmat tiedot Digipalveluiden sivuilta Palvelukanavat-osiosta.

Kotikoneille on asennettavissa ohjelmistoja yliopiston lisensseillä, lisätietoja löydät Heimosta (avautuu uuteen välilehteen, vaatii kirjautumisen). Ohjeita ja suoria linkkejä eri palveluiden käyttöön löydät Kamun työkaluista.