8992 – Tietoiskut/työpajat keskiviikkona 2.9.2020 klo 10-14

Tietoiskut/työpajat keskiviikkona 2.9.2020 klo 10-14

uef-tunnukset ja tietojärjestelmät opiskelijoille

• Tutustumiskierros opiskelijoiden IT-palveluihin. Mitä palveluja UEF-tunnuksellani on mahdollista käyttää ja miten otan tietoturvan palvelujen käytössä huomioon. Kaisa Soininen ja Kaisa Hämäläinen, Tietotekniikkapalvelut

isyy – sinun ylioppilaskuntasi esittäytyy!

• ISYY on Itä-Suomen yliopiston ylioppilaskunta. ISYYn jäsenenä saat käyttöösi lukuisia palveluja ja etuja, kuten opiskelijakortin, kerhoja, edunvalvontaa ja kansainvälistä toimintaa. Olet mukana 13 500 opiskelijan yhteisössä!
    • ISYYn esittelyn tallenne:

• Ylioppilaskunnan toimisto ja henkilöt Joensuussa:

• Ylioppilaskunnan toimisto ja henkilöt Kuopiossa:

erasmus student network (ESN)

• KUOPION kansainvälinen opiskelijajärjestö ESN KISA järjestää vapaa-ajanohjelmaa, matkoja, bileitä ja muita aktiviteetteja kansainvälisille ja suomalaisille opiskelijoille Kuopion kampuksella. ESN KISAn tarkoituksena on tehdä jokaisen opiskelijan ajasta mahdollisimman unohtumatonta ja hauskaa, mahtavan kansainvälisen yhteisön ympäröimänä. Jäsenyys on ilmainen kaikille ylioppilaskunnan jäsenille, eli just sulle! Hyppää mukaan, sillä tämä on kampuksen paras väylä kotikansainvälistymiseen!
  • ESN JOENSUU is an international student club that brings students together from around the world here in Joensuu. We organize fun events, activities and trips, and we look forward to having all Finnish students join us! Come and get to know us, find out what we do and how you can participate!

opiskelijan työkalut: weboodi ja tuudo

• Infossa esitellään WebOodia ja Tuudoa ja vastataan opiskelijoiden kysymyksiin. Kaisu Kärkkäinen ja Anne Litja, Opintopalvelut
  • Työkalut-webinaarin tallenne:

urapalvelut opiskelijoille

• Henkilökohtainen uraohjaus, urasuunnittelu ja työnhaun koulutukset, työ- ja harjoittelupaikat uef.fi/aarresaari, valmistuneiden sijoittuminen työelämään. Janne Saarela ja Kirsi Vallius-Leinonen, UEF Urapalvelut
  • Linkki URA-webinaarin materiaaliin (pdf)

miksi kannattaa lähteä vaihtoon?

• Tietoiskussa saat tietää, mitä vaihto-opiskelu on, miten se toteutetaan ja miksi sinun kannattaa lähteä vaihtoon opintojen aikana. Tervetuloa! Jenna Jokinen, Merja Kuokkanen ja Tapani Utunen, UEF Kansainväliset liikkuvuuspalvelut
  • Vaihto-webinaarin tallenne:

sivuaineinfo