Kirjastobotti Uffe on palvellut asiakkaitamme ahkerasti kolme kuukautta vuorokauden ympäri. Olemme iloisia sen saamasta vastaanotosta, joka näkyy reippaassa käyttäjämäärässä. Moni on saattanutkin huomata Uffen vinkkaamana, että yleisimpiin kirjastokysymyksiin löytyy aina vastaus verkkosivuiltamme.
Jos kysyttävää on jäänyt, Uffen kautta on tähän saakka päässyt jututtamaan asiakaspalvelijaa klo 9–15. Keskiviikosta 1.2.2023 alkaen asiakaspalvelijan tavoittaa tuntia myöhemmin eli klo 10–16. Muina aikoina Uffe palvelee edelleen kirjaston verkkosivujen oikeassa alalaidassa, josta löydät klikattavan chat-kuvakkeen. Botin kautta voit myös lähettää meille viestin, johon vastaamme sähköpostitse. Uffe tarjoaa näitä vaihtoehtoja silloin, kun se ei osaa itse auttaa sinua.
Toivomme palautetta botin toiminnasta!