Ravintolapalveluita tuottavan Compass Groupin tiedote, 13.3.2020
Työntekijöidemme, asiakkaidemme ja kuluttajien terveys ja turvallisuus ovat meille ensisijaisen tärkeitä Compass Groupissa. Viranomaisten ohjeet toimivat meille minimivaatimuksina. Niiden lisäksi muokkaamme proaktiivisesti omaa toimintaamme päivittäin asiakkaiden ja henkilöstön turvallisuuden varmistamiseksi.
Päivitetyt ohjeistuksemme ravintoloissamme
1. Vaadimme asiakkaita pesemään kädet ennen ruokailua
2. Pyrimme varmistamaan, että käsidesit ovat saatavilla koko ajan
3. Vaihdamme ruoan ottimia useasti ja muokkaamme ruoan esillepanoa eri tavoin.
4. Suosittelemme, että asiakkaat pitävät 1 metrin etäisyyden toisistaan
5. Varmistamme, että tiloissa ei ole 500 henkilöä kerralla samassa tilassa
Muut linjaukset turvallisuuden ja toimintavarmuuden varmistamiseksi
- Olemme jo aiemmin tehostaneet päivittäisiä desinfiointikäytäntöjä kaikissa kohteissamme sekä varmistaneet riittävien suojavälineiden ja puhdistus-j a desinfiointiaineiden käytön ja saatavuuden. Lisäksi olemme päivittäneet ohjeet palveluiden toteuttamiseksi poikkeustilanteissa.
- Pyrimme varmistamaan ruoan saatavuuden ja tarjoilun vaihtoehtoisin keinoin. Tästä esimerkkeinä ovat ruoan annostelu, tarjoilu pakkauksissa ja ruoan jakelu tuotantokeittiöistämme. Asiakkuuspäällikkömme tai ravintolapäällikkömme ovat vaihtoehdoista suoraan yhteydessä asiakkaisiimme parhaan mahdollisen toimintatavan mahdollistamiseksi.
- Lisäksi olemme keskeyttäneet kaikki ulkomaan työmatkat. Muutamme omat sisäiset kokoukset virtuaalisiksi emmekä osallistu yleisötapahtumiin
- Seuraamme tilanteen kehittymistä sisäisen Covid–tiimin toimesta Suomessa ja globaalisti säännöllisesti ja jaamme parhaita käytäntöjä maiden välillä.
- Jos Sinulla tai yritykselläsi on kysyttävää, olethan yhteydessä asiakkuuspäällikköösi.