13384 FILO Opas Hops-ohjaajat

Filosofisen tiedekunnan hops-ohjaajat

Humanistiset tieteet

Humanistisella osastolla on otettu käyttöön omaopettajamalli. Hops-ohjauksesta saat lisätietoja Humanistisen osaston opintoyhteisöstä (avautuu uuteen välilehteen, vaatii kirjautumisen) sekä yleisestä opintoneuvonnasta:

Suomen kieli ja kulttuuritieteet: amanuenssi Meri Kinnunen (tieto päivitetty 17.2.2021)
Vieraat kielet ja käännöstiede: amanuenssi Risto Helén, amanuenssi Riikka Myllys

Kasvatustieteelliset alat

Erityisopettajien koulutus: amanuenssi Päivi Walling
Erilliset erityisopettajan opinnot, erilliset varhaiskasvatuksen erityisopettajan opinnot, varhaiskasvatuksen erityisopettajan maisteriopinnot: amanuenssi Jenna Tuononen
Kasvatustieteen ja aikuiskasvatus­tieteen asiantuntijakoulutus: amanuenssi Outi Tikkanen (tieto päivitetty 31.12.2020)
Kotitalousopettajakoulutus//käsityönopettajakoulutus: amanuenssi Anne Loikkanen
Luokanopettajakoulutus: amanuenssi Emma Hahl, amanuenssi Anne Pitkänen ja amanuenssi Marjo Pohjonen (tiedot päivitetty 5.1.2021)
Varhaiskasvatuksen opettajakoulutus: amanuenssi Marjo Pohjonen (tieto päivitetty 31.12.2020)
Opinto-ohjaajan koulutus: amanuenssi Salla Martinsén (tieto päivitetty 20.4.2021)

Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osastossa sekä Kasvatustieteiden ja psykologian osastossa ohjausta antavat myös oppiainetuutorit. Tiedot oppiainetuutoreista löytyvät osastojen opintoyhteisöistä.

Psykologia

Yleinen opintoneuvonta: opintosihteeri Tanja Härkönen
HOPS-ohjaus: yliopisto-opettaja Petri Karkkola, yliopistonlehtori Kati Kasanen, lehtori Matti Kuittinen, yliopisto-opettaja Hanna Lahtinen, amanuenssi Salla Martinsén (tieto päivitetty 20.4.2021)
Harjoittelusta vastaava opettaja antaa HOPS-ohjausta syventävien opintojen vaiheessa.

Teologia

Lukuvuonna 2020-2021 aloittaneet opiskelijat:
Läntinen teologia: yliopistonlehtori Teuvo Laitila, yliopistonlehtori Jouko Kiiski, amanuenssi Maiju Parviainen (tiedot päivitetty 31.12.2020)
Ortodoksinen teologia: yliopistonlehtori Teuvo Laitila
Aineenopettajaopiskelijat: yliopistonlehtori Vesa Hirvonen

Ennen lukuvuotta 2020-2021 aloittaneet opiskelijat:
Läntinen teologia: amanuenssi Maiju Parviainen (tieto päivitetty 31.12.2020)
Ortodoksinen teologia: amanuenssi Maiju Parviainen (tieto päivitetty 31.12.2020)

Teologian osaston yleinen opinto-ohjaus: amanuenssi Maiju Parviainen (tieto päivitetty 31.12.2020)