Asiointipalvelu – asiointi.uef.fi – on ratkaisu, jonka avulla useat asiakaspalvelun kanavat yhdistyvät yhdeksi kokonaisuudeksi. Tässä tiedotteessa kerromme asiointipalvelusta pääasiassa IT-palvelujen ja eOppimisen tukipalveluiden – Oppituvan ja Opparin – kannalta.
Asiointipalvelussa voit
- nähdä akuutit ja ajankohtaiset tiedotteet ja ilmoitukset UEFin digipalveluista.
- käyttää itsepalvelua ja etsiä vastauksia ongelmiisi vinkeistä ja ohjeista – muistathan, että monia ohjeita löytyy myös Heimosta (kirjautu UEF-tunnuksilla) ja Kamusta.
- tehdä tilauksia, palvelupyyntöjä ja hakemuksia lomakkeiden avulla.
- nopeuttaa asiasi käsittelyä valitsemalla sitä vastaavan palvelun.
- ilmoittaa IT-häiriöstä (esim. yhteysongelma, käyttöoikeudet, …) – kirjaa yksityiskohtaisesti, miten ja missä ongelma ilmenee, sekä kopioi saamasi virheilmoitus, mikäli mahdollista.
- lähettää kysymyksen tai palvelupyynnön myös muista UEFin palveluista, mikäli Heimon tai Kamun ohjeista et löydä vastausta.
- tarkastella asiasi etenemistä, keskustelua, lisätietoja ja/tai asiantuntijan näkökulmaa.
Mikäli et pääse asiointipalveluun, voit tehdä IT-palvelujen ja eOppimisen tukipalvelujen palvelupyynnöt myös
- keskustelemalla IT-chatissa asiakaspalvelun asiantuntijan kanssa.
- käymällä palvelutiskillä kampuksella.
- lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluun.
- soittamalla asiakaspalveluun.
Ohjeita, yhteystietoja ja aukioloaikoja:
- Ohjeet Heimon palveluissa (kirjaudu UEF-tunnuksella).
- Kamu: ohjeita opiskelijoita varten.
- IT-palvelujen yhteystiedot ja aukioloajat > Palvelukanavat (sivun alareunassa).
- Opparin yhteystiedot ja aukioloajat > Oppari.
- Muut palvelut asiointipalvelussa / Etsi lisäohjeita ja yhteystietoja Heimon palveluista.
