23074 Fa opas Tietoa lukuvuoden 2021-2022 aloituksesta eri vuosikursseille

Tietoa lukuvuoden 2021-2022 aloituksesta eri vuosikursseille

Opetuksen järjestämisestä farmasian laitoksella lukuvuoden 2021-22 aikana

UEF:ssa opetuksessa valmistaudutaan syyslukukauteen 2021 ilman fyysiseen läsnäoloon, tiloihin tai osallistujamääriin liittyviä rajoitteita, ks. Kamu https://kamu.uef.fi/student-book/koronavirus/. Viranomaismääräysten muuttuessa tehdään tarvittaessa muutoksia myös opetukseen.

Opettajat tiedottavat omalta osaltaan opintojaksoja koskevista muutoksista. Yliopistotasoisista opetukseen liittyvistä muutoksista tiedotetaan mm. Kamussa ja Yammerissa.

Lukujärjestykset ja opintojen aloitusajankohta

Lukujärjestykset julkaistaan Lukari-ohjelmassa viimeistään heinä-elokuun vaihteessa.

Lukuvuoden 2021-2022 opintojaksokuvaukset julkaistaan weboodissa viimeistään lukuvuoden vaihteessa. Opintojaksojen aikatauluja pystyy jo osin näkemään ja ainakin ensimmäisille syksyn opintojaksoille on jo mahdollista ilmoittautua.

Ensimmäisen vuosikurssin farmaseuttiopinnot alkavat ke 1.9. Farmasian Smart Start 2021-2022 -oppaan alussa olevan aikataulun mukaisesti.

FA2/PR2 -vuosikurssi: Opinnot alkavat ma 2.8. Lääkemuodot ja niiden valmistaminen (LMV) -opintojaksolla. Opintojaksosta laitetaan tietoa WebOodin välityksellä opintojaksolle ilmoittautuneille, hyvissä ajoin ilmoittautuminen on tärkeää!

Ensimmäisten viikkojen lukarit on jaettu Farmasian laitoksen perusopiskelijat -Yammer-ryhmässä.

FA3/PR3 -vuosikurssi: Opinnot alkavat ma 16.8. pakollisella Eläinlääkintä (ELL) -opintojaksolla.

Proviisori 4. vuosikurssin opinnot alkavat ti 17.8. klo 9-16 Proviisoriopintojen suunnittelu ja portfolio (PSP) -opintojaksolla sekä oppiaine-esittelyillä.

PR4-lukarin alkuviikot tiedoksi proviisorivaiheen opinnot aloittaville: viikko 33viikko 34viikko 35