29245 Uuden opiskelijan palvelut

Uuden opiskelijan palvelut

Vastaamme opiskelijoiden ja henkilökunnan kysymyksiin tuutorointiin ja uusien opiskelijoiden orientaation organisointiin liittyen. Uuden opiskelijan palvelut on yliopistonlaajuinen prosessi, jota koordinoi Opintopalveluiden Uuden opiskelijan palveluiden (UPA) -tiimi. Uuden opiskelijan palveluiden prosessissa on mukana laaja joukko toimijoita sekä myös yliopiston ulkopuolisia sidosryhmiä.

Orientaation tiedekunta-, ohjelma- ja oppiainekohtaisista osuuksista voi tarvittaessa kysyä tiedekuntien/maisteriohjelmien ohjaushenkilöstöltä tai oppiaineiden tuutorivastaavilta/oppiainetuutoreilta (hallinto- tai opetushenkilökuntaa). Uuden opiskelijan palveluiden tiimi tekee yhteistyötä myös Itä-Suomen yliopiston ylioppilaskunnan ja ainejärjestöjen kanssa.